۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۲۶

در اعتراض به هتک حرمت نبی اسلام(ص)/

مردم خراسان شمالی راهپیمایی و تظاهرات کردند

مردم خراسان شمالی راهپیمایی و تظاهرات کردند

بجنورد- مردم شهرهای مختلف خراسان شمالی پس از اقامه نماز جمعه این هفته در اعتراض به هتک حرمت ساحت نبی مکرم اسلام(ص) راهپیمایی و تظاهرات کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف خراسان شمالی، مردم مؤمن و عاشقان حضرت محمد(ص) در مناطق مختلف این استان در اعتراض به هتک حرمت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) راهپیمایی و تظاهرات کردند.

این راهپیمایی و تظاهرات در شهرهای مختلف از محل مصلیهای نماز جمعه آغاز شد که در بجنورد نیز از مصلای امام خمینی(ره) تا میدان حضرت قائم(عج) ادامه داشت.

در راهپیمایی اعتراضی بجنورد مردم با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فرانسه، انجام این اقدامات موهن را به شدت محکوم کردند.

تظاهر ات مردم بجنورد در اعتراض به هتک حرمت نبی اسلام(ص)

در سایر شهرهای خراسان شمالی نیز همزمان با سراسر کشور نمازگزاران جمعه دوشادوش یکدیگر دست به تظاهرات و راهپیمایی زده و هر گونه هتاکی و توهین به مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشریه طنز فرانسوی شارلی ابدو کاریکاتورهای موهن زیادی از شخصیت‌های مورد احترام اسلام و به ویژه پیامبر اکرم(ص) منتشر کرده است.

این نشریه در آخرین شماره خود در تیراژ حدود شش میلیون نسخه، مجدداً با چاپ کاریکاتوری به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) توهین کرد.

کد خبر 2471989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha